Bård i filt från Shape


Idag dekorerade jag två spegelramar av bården jag köpte igår!
Det var 5 meter av den och till speglarna gick det åt ungefär hälften.
Jag använde en limpistol och limmade fast bården med små "limduttar" här och där.
Jag fick skära av bården vid hörnen och försöka passa in bitarna mot varandra.
På vissa ställen fick jag limma på lite filtbitar.
Det går att dra bort bården igen om man nu skulle vilja byta bakgrundsfärg eller så.


Här är bården

image24

Här är före och efter

image25

Here´s a close-up

image26

Och så här ser den ut på väggen.
(Skulle tagit kort på båda två men det är ju lite svårt att ta kort på speglar så den här bilden får duga.)

image27

Idag hämtade jag ner balkongmöblerna från vinden.
Det var 19C ute så undulaten fick komma ut med. Han fick dock sitta i buren, på balkongen.
Hittade lite grön kornell när jag var ute och gick.
Någons trädgårdsavfall kan bli någon annans pyssel! =o)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0