Ljusa tider


Spanade på lampor på nätet.
 Riktigt coola tycker jag!

Har fått lite egna ideér med!
Tyvärr blir de oftast så att jag skissar upp allt, slänger in de i en pärm, går igenom pärmen ibland och tänker: Hmm.. Den där kanske man kan ta och göra någon gång!

I'm bad!   =o/


Lampor från www.adamfrank.com
image12
image13
image14

Lampa från www.feinedinge.at image15

Lampa från www.stewdesignworkshop.com

 image16


Lampor från www.luschouten.nl

image17



Hittade även dessa lampor från www.mixko.net
image18
...som påminner mycket om en lampa med fjärilar som jag gjorde en gång, från boken "50 ljusa ideer" av Gro Johre.
(Den jag gjorde ligger för övrigt intryckt i verktygsskåpet!)
image19
image20
(Ursäkta bildkvaliteten!)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0